مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-23سياسي

کرونا خلاقیت در فعالیت های ترویجی حوزه کتاب را رونق بخشید


مدیرکل توسعه کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی گفت: کرونا، خلاقیت و نوآوری در فعالیت های ترویجی حوزه کتاب را رونق بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوانست همه ابعاد زندگی را در تمام دنیا تحت تأثیر قرار دهد و کتابخانه های عمومی نیز از این قاعده مستثنی نماند وی افزود: در مرحله نخست با تعطیلی موقتی و پس از آن با تغییر نوع فعالیت مواجه بودیم که موجب شد تا بخشی از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در این نهاد به فضای مجازی منتقل شد.

مدیرکل توسعه کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی بیان کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده به نظر می رسد باید برای زندگی با این وضعیت همخوانی پیدا کنیم چرا که تا مدت زمانی طولانی در گیر این پاندمی جهانی خواهیم بود و از این رو توسعه فعالیت های مجازی بسیار اثربخش خواهد بود چرا که با شرایط ایجاد شده امروز خدمات فرهنگی ما در نهاد کتابخانه ها محدودیت های فیزیکی را از میان برداشته است و توانسته خدمات را در تمامی ساعات شبانه روز در اختیار علاقمندان قرار دهد.

گودرزی گفت: در این زمان خلاقیت و ایده های نوی همکاران ما در نهادهای کتابخانه ها پرورش پیدا کرد که طرح 30 ثانیه با کتاب، طرح سایت کتاب، شکوفایی واژه ها، قاصدک های کاغذی و هزاران برنامه دیگر خلاقیت و همراهی همکاران ما در استان های مختلف بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا خلاقیت در فعالیت های ترویجی حوزه کتاب را رونق بخشید

کرونا خلاقیت در فعالیت های ترویجی حوزه کتاب را رونق بخشید