مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:252020-11-23سياسي

لزوم ترسیم نقشه راه برای فعالیت های بسیج دانش آموزی فارس


امید است سازمان بسیج دانش آموزی برای هر شهرستان از استان فارس با ترسیم نقشه راه ، هدف گذاری کرده و توجه به اقتضائات بومی و توانمندی های محلی را در اجرای برنامه ها مدنظر قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با مسئولان سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت : در هفته بسیج قرار داریم و به نظر می رسد برگزاری این جلسه مناسبت خوبی است تا عهدی با بسیج تازه کنیم.

وی افزود: در این جلسات عهدی با ولایت و رهبر عظیم الشأن انقلاب تازه و اعلام می کنیم ما هنوز بسیجی هستیم و تا آخر بر این مسیر ارزشمند دینی و انقلابی باقی می مانیم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: تاکید می کنم که کار نکرده و بار بر زمین مانده به ویژه در زمینه تربیت و پرورش نسل جوان و نوجوان زیاد است و البته باید واقعیت ها را نیز در نظر بگیریم و آرمانگرایی ما باعث ایجاد شدن توقعات غیرمنطقی در مردم نشود.

آیت الله دژکام اضافه کرد : ما ملتی هستیم که 40 سال محاصره و تحریم شده ایم و در همین این شرایط، 40 سال است که تلاش کرده و پیش رفته ایم.

وی خطاب به نمایندگان بسیج دانش آموزی بیان داشت: امید است در شهرستان های فارس برای هر شهرستان با ترسیم نقشه راه ، هدف گذاری کرده و توجه به اقتضائات بومی و توانمندی های محلی را در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترسیم نقشه راه برای فعالیت های بسیج دانش آموزی فارس

لزوم ترسیم نقشه راه برای فعالیت های بسیج دانش آموزی فارس