مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:252020-11-23بين الملل

رژیم سعودی صلاحیت مسوولیت اماکن مقدسه را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه ها امروز (دوشنبه) از دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با محمد بن سلمان ، ولی عهد عربستان سعودی خبر دادند و خبرگزاری رویترز هم اعلام کرد که نتانیاهو شب گذشته (یکشنبه) به صورت مخفیانه به .

- سفیر پیشین ایران در سازمان همکاری های اسلامی سفر نتانیاهو به عربستان را به نفع او و ترامپ و همچنین حاکمان سعودی ندانست و گفت: این سفر جایگاه و موقعیت خاندان آل سعود را در جهان اسلام خدشه دار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه ها امروز (دوشنبه) از دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با محمد بن سلمان ، ولی عهد عربستان سعودی خبر دادند و خبرگزاری رویترز هم اعلام کرد که نتانیاهو شب گذشته (یکشنبه) به صورت مخفیانه به عربستان سعودی سفر کرده و با بن سلمان، ولی عهد عربستان دیدار کرده و مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و یوسی کوهن رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) نیز در این دیدار حضور داشته اند.

* اقداماتی که به نفع ترامپ و نتانیاهو تمام نخواهد شد در همین زمینه صباح زنگنه سفیر پیشین ایران در سازمان همکاری های اسلامی و تحلیلگر مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار فارس درباره اهداف این سفر بیان کرد: به نظر می آید نتانیاهو از یک طرف در تنگنای مسائل سیاسی داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم سعودی صلاحیت مسوولیت اماکن مقدسه را ندارد

رژیم سعودی صلاحیت مسوولیت اماکن مقدسه را ندارد