مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:102020-11-23سياسي

تمام تلاش فرمانداران قطع زنجیره بیماری کرونا باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تقدیر از تلاشهای فرمانداران در پیشبرد طرح ممنوعیت ها و محدودیت های جامع ستاد مدیریت کرونا گفت: - ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تقدیر از تلاشهای فرمانداران در پیشبرد طرح ممنوعیت ها و محدودیت های جامع ستاد مدیریت کرونا گفت: تمام تلاش ها باید منتج به قطع زنجیره بیماری کرونا و خروج استان از وضعیت قرمز شود.

حسین خوش اقبال در نشست با فرمانداران شهرستانهای صحنه، کنگاور، هرسین و سنقر که به صورت وبیناری برگزار شد گفت: علیرغم همه موانع و مشکلات، گزارشهای فرمانداران نشان از پیگیری و جدیت در اجرای طرح ممنوعیت ها و محدودیت های ستاد کرونا در شهرستانها را دارد که بسیار امیدوار کننده است.

رییس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت کرونا در استان با بیان اینکه با پیشبرد طرح ممنوعیت ها می توان منتظر اخبار امیدوار کننده ای در استان باشیم تاکید کرد: تمام تلاش ها در استان باید به قطع شدن زنجیره بیماری در این دو هفته منتج شود تا استان از وضعیت قرمز بیرون بیاید، وگرنه این شرایط تمدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرمانداران فرماندهان خط مقدم جبهه کنترل بیماری کرونا هستند، افزود: عملکرد شهرستانها حاکی از روی دادن شرایطی مثبت در استان در کنترل بیماری کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش فرمانداران قطع زنجیره بیماری کرونا باشد

تمام تلاش فرمانداران قطع زنجیره بیماری کرونا باشد