مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-23سياسي

دیدار سفیر افغانستان در ایران با قالیباف


سفیر افغانستان در ایران در دیدار با رییس مجلس با ابلاغ پیام تشکر دولت و ملت افغانستان را بابت حمایت های جمهوری اسلامی ایران از روند صلح افغانستان و استقرار دولت قانونی این کشور از سیاست های کشورمان بابت میزبانی از مهاجران افغانستانی قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عبدالغفور لیوال سفیر افغانستان در کشورمان صبح امروز دوشنبه با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف با اشاره به ارتباطات دیرینه و اشترکات فرهنگی ایران و افغانستان، گفت: همواره روابطی برادرانه میان مردم دو کشور برقرار بوده و این پشتوانه محکمی برای توسعه و گسترش مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فیمابین میباشد.

رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از وقایع تروریستی اخیر درکابل بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر ایجاد امنیت و برقراری صلح و آرامش در افغانستان تأکید دارد و امیدواریم شاهد تکرارحوادث تلخ روز‌های اخیر نباشیم.

وی با تأکید بر ضرورت تدوین سند جامع همکاری میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و افغانستان، افزود: توسعه همه جانبه همکاری‌های دو کشور مورد تأکید ما است و مجلس شورای اسلامی از آن حمایت می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر افغانستان در ایران با قالیباف

دیدار سفیر افغانستان در ایران با قالیباف