مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-23پزشكي

آمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 294 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به 294 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 6 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های گچساران، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به 294 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 6 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های گچساران، بویراحمد و چرام جان خود را از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 425 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 164 بیمار کرونایی قطعی بوده و 28 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 14 هزار و 877 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 458 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود 50 درصد نمونه ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد ( 60 درصد)، گچساران( 18 درصد )، باشت( 9درصد)، دنا( 7 درصد) و بقیه موارد در شهرستان های چرام و بهمیی بودند.

وی خاطر نشان کرد: خطر در کمین یکایک هم استانی هاست و اگر پروتکل های بهداشتی از جمله پرهیز از برگزاری دورهمی ها، فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک رعایت نگردد، کسی از کمند این بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 294 نفر رسید

آمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 294 نفر رسید