مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-23سياسي

715 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء می شود


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته بسیج 715 مورد جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد با مشارکت این نهاد و سپاه فتح استان اهداء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،، به مناسبت هفته بسیج، نشست تعاملاتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سپاه فتح استان با حضور مدیرکل کمیته امداد، فرمانده سپاه فتح و تعدادی از معاونان هر دو نهاد، به منظور بررسی راهکارهای تعاملاتی درخصوص خدمتگزاری بیشتر به مددجویان و اقشار آسیب پذیر در محل اردوگاه فرهنگی کمیته امداد، با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: همه ما در هرجایی و هر مسئولیتی که هستیم باید باروحیه بسیجی خدمت کنیم.

وی ضمن تقدیر از مشارکت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با کمیته امداد در زمینه محرومیت زدایی در استان، گفت: به مناسبت هفته بسیج و با مشارکت کمیته امداد و سپاه فتح استان 715 مورد جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت در این هفته اهداء می شود.

مبشری کمک در زمینه احداث مسکن محرومان، اهداء جهیزیه و مشارکت در طرح رزمایش ایران همدل را ازجمله موارد مشارکت سپاه فتح با کمیته امداد عنوان و بیان کرد: امید است که در زمینه تهیه 600 مورد جهیزیه برای نیازمندان تحت حمایت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

715 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء می شود

715 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اهداء می شود