مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-23اقتصادي

کمبود شدید کپسول اکسیژن در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به کمبود تجهیزاتی مانند کپسول اکسیژن در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر، بیان کرد: اکسیژن به عنوان نیاز اولیه و مهم بیماران حاد تنفسی به ویژه متاثرین از ویروس کرونا بوده که با توجه به شرایط موجود برای .

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به کمبود تجهیزاتی مانند کپسول اکسیژن در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر، بیان کرد: اکسیژن به عنوان نیاز اولیه و مهم بیماران حاد تنفسی به ویژه متاثرین از ویروس کرونا بوده که با توجه به شرایط موجود برای تامین این کالای پزشکی با کمبود مواجه شده ایم.

محمدرضا رضایی، امروز دوشنبه سوم آذر در جمع خبرنگاران از راه اندازی کمپین دست یار با هدف تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران متاثر از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ترویج فرهنگ نوعدوستی و همدلی را از دیگر اهداف این حرکت خیرخواهانه دانست و افزود: از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان، باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.

رضایی اظهار کرد: در راستای این کمپین، انسان های نوع دوست کمک هایشان را به منظور تامین کالاهای مورد نیاز به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر سپرده تا به صورت امانت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شدید کپسول اکسیژن در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر

کمبود شدید کپسول اکسیژن در بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر