مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-23سياسي

عارف بدون فقه عرفان انحرافی است/ توجه ویژه به تربیت نسل جوان


ما به جای آموزش فقه سراغ ترویج مباحث عرفانی می رویم اما هیچ عارفی بدون فقه به عرفان واقعی دست پیدا نمی کند و عارف بدون فقه، - عرفان انحرافی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار مسئولان سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، ضمن گرامیداشت این هفته، اجرای برنامه های مختلف به این مناسبت با هدف تازه کردن عهد با بسیج و ولایت را ضروری دانست.

او با تاکید براینکه ما هنوز بسیجی هستیم و تا آخر بر این مسیر ارزشمند دینی و انقلابی باقی می مانیم، گفت: کار نکرده و بار بر زمین مانده، به ویژه در زمینه تربیت و پرورش نسل جوان و نوجوان زیاد است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه همواره باید واقعیت ها را مد نظر داشت تا آرمانگرایی باعث ایجاد توقعات غیرمنطقی در مردم نشود، گفت: ما ملتی هستیم که 40 سال محاصره و تحریم شده ایم و در همین شرایط هم 40 سال کار کرده و پیش رفته ایم.

او ضمن ابراز امیدواری نسبت به هدف گذاری از سوی سازمان بسیج دانش آموزی فارس برای هر شهرستان متناسب با ظرفیت ها، اقتضائات و توانمندی های بومی و محلی، گفت: ما در آموزش و پرورش به مربیانی نیاز داریم که برای دانش آموز دل بسوزانند و به درد دل دانش آموزان گوش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف بدون فقه عرفان انحرافی است/ توجه ویژه به تربیت نسل جوان

عارف بدون فقه عرفان انحرافی است/ توجه ویژه به تربیت نسل جوان