مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:152020-11-23سياسي

دستگاه ها شرایط مردم را درک کنند


در وضعیت کرونایی موجود و با اعلام محدودیت ها، همه حوزه ها باید شرایط مردم را درک کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در وضعیت کرونایی موجود و با اعلام محدودیت ها، همه حوزه ها باید شرایط مردم را درک کنند.

حمید ملانوری، امروز دوشنبه سوم آذر در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای انسجام بخشی وزارت نیرو (مدیران زیرمجموعه وزارت نیرو) در استان اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب و شخص رییس جمهور مبنی بر رعایت شرایط مردم در این موقعیت، لذا بر همه ما تکلیف است که این موضوع را در صدر برنامه ها داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی یادآور شد: با وجود این که بخش عمده ای از درآمدهای شرکت های خدمات رسان از مطالبات وصولی است و به سختی هم تأمین می شود، اما طبق مصوبه ستاد کرونای استان، هیچ کدام از شرکت های خدمات رسان اجازه ندارند در این دو هفته اعمال محدودیت ها نسبت به قطع انشعاب مشترکین خود اقدام کنند.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از خدمات شرکت های تابعه وزارت نیرو در زمینه تأمین زیرساخت های آب و برق در استان گفت: این اقدامات سبب شده استان در زمینه تولید و توزیع آب و برق به استقلال برسد.

ملانوری با تأکید بر اینکه انرژی های آب، برق و گاز، از زیرساخت های حیاتی و از پایه های اصلی خدمت رسانی هستند، اظهار کرد: اگر قرار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها شرایط مردم را درک کنند

دستگاه ها شرایط مردم را درک کنند