مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:102020-11-23اقتصادي

محل خرج ارز واردات نهاده های دامی در ابهام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد عسکری نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در برنامه یک روز تازه شبکه پنجم سیما اظهار داشت: - محمدجواد عسگری گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی سال گذشته 450 میلیون دلار با نرخ دولتی برای واردات نهاده های کشاورزی داده شد، اما واردات انجام نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد عسکری نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در برنامه یک روز تازه شبکه پنجم سیما اظهار داشت: متاسفانه هم اکنون واردات نهاده های دامی به دست افرادی خاص افتاده است و آن ها از طریق رانت و واسطه با موضوع نهاده های دامی مرتبط شده اند.

وی افزود: به گفته بانک مرکزی در سال گذشته 450 میلیون دلار ارز باید در اختیار واردکنندگان نهاده های کشاورزی قرار می گرفت و با آنکه این ارز با نرخ دولتی به آن ها داده شد، اما وارداتی شکل نگرفته و وارد نشد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: سیستم نظارتی ایراد دارد و مجلس و مسئولان این مشکل را اعلام کرده و حتی نمایندگان مجلس به رییس بانک مرکزی اعلام کردند که باید سیستم اصلاح شود.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای کمیسیون کشاورزی با رییس قوه قضاییه گفت: این ایراد را احصا کرده ایم و روز گذشته به آیت الله رییسی این ایراداتی را اعلام و گفتیم باید سیستم نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل خرج ارز واردات نهاده های دامی در ابهام

محل خرج ارز واردات نهاده های دامی در ابهام