مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-23سياسي

پیگیری تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان


در دیدار استاندار هرمزگان با مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت در طرح های گازرسانی بر پیگیری تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان، روز دوشنبه در تهران، در دیدار با محمود آستانه مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت در طرح های گازرسانی که به همراه دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت گاز استان انجام شد؛ تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان و حمایت از مردم برای دریافت اشتراک گاز را مورد پیگیری قرار داد.

*  دکتر فریدون همتی در این دیدار، بر پیگیری تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان تاکید کرد و بیان داشت: در هرمزگان به عنوان قطب تولید انرژی در کشور، مردم این استان حق دارند که از نعمت دسترسی به گاز طبیعی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: در مناطقی از هرمزگان که گازرسانی صورت گرفته، ظرفیت خالی جهت اشتراک پذیری وجود دارد و با وجود استقبال مردم برای دریافت اشتراک گاز، اما به دلیل هزینه های بالا این روند با کندی مواجه است.

استاندار هرمزگان افزود: باید با همکاری نهادهای حمایتی و همچنین پیگیری از طریق مسئولان ارشد، وام های بدون بهره، جهت دریافت اشتراک گاز به متقاضیان پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان

پیگیری تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان