مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:402020-11-23پزشكي

مازندران وارد پیک سوم کرونا نشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:با رعایت پروتکل های بهداشتی در محرم مازندران وارد پیک سوم کرونا نشد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:با رعایت پروتکل های بهداشتی در محرم مازندران وارد پیک سوم کرونا نشد.

سید عباس موسوی دوشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه ضریب اطمینان کنترل ویروس کرونا در رعایت پروتکل ها است، اظهارکرد: دورکاری در ادارات شهرهای مازندران همچنان توصیه می شود.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه اجرای محدودیت ها چقدر در کاهش مرگ و میر موثر است، گفت: 2 هفته زمان نیاز داریم تا درصد کاهش مرگ و میر و ابتلا مشخص شود و از آنجایی که اعمال محدودیت ها و قرنطینه در شب حجم آمد و شد و میهمانی ها را در روز افزایش داده و بیشترین انتقال از طریق میهمانی های خانوادگی بوده ممکن است این روند نتیجه معکوس هم بدهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه مازندران وارد پیک سوم نشد و این مهم با تعامل دستکاه ها میسر شده است،افزود: محوریت تأثیر اعمال محدودیت ها و اجرای طرح محله محور سردار شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا، در دو بخش اجرایی شده، که هلال احمر متولی یکی از بخش ها است که درآن میزان شناسایی افراد بیمار گسترش پیدا می کند و مبتلایان غیر از بیماران سرپایی و بستری شناسایی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران وارد پیک سوم کرونا نشد

مازندران وارد پیک سوم کرونا نشد