مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-23فناوري

خریدوفروش اکانت های بازی قانونی نیست


معاون نظارت بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تاکید بر لزوم توجه کاربران به ضوابط مالکیت امتیاز بازی، در خصوص برخی سودجویی ها مبنی بر تقویت اکانت ها (cheat boosting) به وسیله برنامه های جانبی و کدهای تقلب و فروش آن به بازیکنان هشدار داد.

- لزوم توجه کاربران به ضوابط مالکیت امتیاز بازی و اکانت ها خریدوفروش اکانت های بازی قانونی نیست معاون نظارت بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تاکید بر لزوم توجه کاربران به ضوابط مالکیت امتیاز بازی، در خصوص برخی سودجویی ها مبنی بر تقویت اکانت ها (cheat boosting) به وسیله برنامه های جانبی و کدهای تقلب و فروش آن به بازیکنان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، عقیل منصوری- معاون نظارت بنیاد با بیان اینکه بازی های رایانه ای از دیرباز در کنار سایر جنبه های آموزشی و فرهنگی به عنوان یک تفریح مهیج شناخته می شدند، تصریح کرد: امروزه بازی های رایانه ای به عنوان یکی از مهارت های درآمدزا مطرح است.

بر همین اساس، شاهد آن هستیم که امتیاز بازی و هزینه های مادی و معنوی (اعم از پول، مهارت، وقت) که برای رسیدن به آن صرف می شود، به عنوان یک دارایی مورد معامله قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه طبق قوانین داخلی اکثر بازی ها، به اشتراک گذاری نام کاربری و رمز با دیگران غیرمجاز شناخته شده و مسئولیت استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریدوفروش اکانت های بازی قانونی نیست

خریدوفروش اکانت های بازی قانونی نیست