مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-23دانش

دانشگاه آزاد شاهین شهر سبزپوش شد


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر گفت: محوطه این دانشگاه با کاشت 500نهال مقاوم با شرایط کم آبی سبزپوش شد.

- عبدالرسول مستأجران امروز در گفت وگو باخبرنگارفارس در شاهین شهر اظهار کرد: محوطه دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر با کاشت 500نهال مقاوم با شرایط کم آبی سبزپوش شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر افزود: این تعداد نهال به ارزش 300میلیون تومان با همکاری پالایشگاه اصفهان در این دانشگاه قرص شده است.

وی خاطرنشان کرد که محدوده 5هزار مترمربعی فضای سبز دانشگاه در برنامه تبدیل شدن به فضای سبز مناسب برای دانشجویان قرار دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد شاهین شهر اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اعمال محدودیت های 2 هفته ای برای مشاغل گروه های 2 تا 4 در کشور، فعالیت دانشگاه در این مدت به صورت محدود برای تکمیل فرآیند نام نویسی و انتخاب واحد دانشجویان ورودی مهر 99 و سایر دانشجویان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه  خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با اشاره به رشته های برنامه ریزی فرهنگی و مطالعات فرهنگی و رسانه در این واحد دانشگاهی تصریح کرد: امکان تعریف موضوعات پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط با فعالیت های سازمان بهزیستی کشور وجود دارد و لازم است از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد شاهین شهر سبزپوش شد

دانشگاه آزاد شاهین شهر سبزپوش شد