مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-23دانش

نامه وزیر علوم به روسای دانشگاه ها برای تامین سلامت اعضای علمی


قائم مقام وزیر علوم از ارسال نامه وزیر علوم به روسای دانشگاه هابرای جدیت در تامین سلامت اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها خبرداد و گفت: دراین نامه به بحث درمانی اساتید توجه ویژه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در نشست مجازی روسای دانشگاه های معین که در وزارت علوم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد براهمیت سلامت اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: براساس نامه دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری که قراراست به دانشگاه ها ارسال شود، باید در این وضعیت مراقب سلامت اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها بوده و به بحث درمانی اساتید توجه ویژه ای شود.

نامه وزیر علوم به روسای دانشگاه ها درباره توجه به سلامت اعضای هیات علمی و کارکنان وی ادامه داد: در صورتی که نیاز است با پوشش بیمه های تکمیلی و همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی تلاش بیشتری برای حفظ سلامت دانشگاهیان صورت گیرد.

قائم مقام وزیر علوم ادامه داد: امروز آموزش عالی نسبت به گذشته رشد و توسعه قابل توجهی پیدا کرده است و در همه استان های ما به اقتضای شرایط ممکن است تفاوت هایی بین دانشگاه ها وجود داشته باشد اما امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر علوم به روسای دانشگاه ها برای تامین سلامت اعضای علمی

نامه وزیر علوم به روسای دانشگاه ها برای تامین سلامت اعضای علمی