مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-23دانش

آموزش عالی شبکه سازی می شود / دانشگاه های معین نمایند وزارت علوم در استان ها هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری امروز 3 آذر ماه 99 در نشست روسای دانشگاه های معین گفت: - قائم مقام وزیر علوم گفت: قرار نیست با راه اندازی شورا های معین هیچ مرکز آموزش عالی بر اساس طرح ساماندهی موسسات آموزش عالی تعطیل شود؛ بلکه مقرر است شبکه سازی آموزش عالی در کشور ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری امروز 3 آذر ماه 99 در نشست روسای دانشگاه های معین گفت: در سال 99 هستیم و آموزش عالی نسبت به گذشته رشد و توسعه قابل توجه ای یافته است.

به هر صورت استان ها از نظر شرایط با یکدیگر متفاوت هستند، اما خوشبختانه اکنون همه آن ها در آموزش عالی در نقطه قوت قرار دارند.

از طرفی هم وزات علوم به لحاظ جایگاه قانونی که دارد باید به سمت سیاست گذاری و نظارت و ارزیابی پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی حرکت کنند.

وی ادامه داد: در این دوره باقی مانده از دولت باید از فرصت استفاده کرد و به اهمیت نقش جایگاه های استانی تاکید داشته باشیم تا بتوانیم اثرگذاری بیشتر این شورا ها در تصمیمات کلان آموزشی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی شبکه سازی می شود / دانشگاه های معین نمایند وزارت علوم در استان ها هستند

آموزش عالی شبکه سازی می شود / دانشگاه های معین نمایند وزارت علوم در استان ها هستند