مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-23فناوري

فقط 10 درصد اصناف کرمانشاه دیجیتال مارکتینگ را دنبال می کنند


رییس سازمان نظام صنفی رایانه کرمانشاه محدودیت های دو هفته ای کرونایی برای برخی صنوف را فرصت خوبی برای بهره گیری یبشتر از دیجیتال مارکتینگ دانست و گفت: - فقط 10 درصد اصناف کرمانشاه "دیجیتال مارکتینگ" را دنبال می کنند ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان نظام صنفی رایانه کرمانشاه محدودیت های دو هفته ای کرونایی برای برخی صنوف را فرصت خوبی برای بهره گیری یبشتر از "دیجیتال مارکتینگ" دانست و گفت: متاسفانه اکنون کمتر از 10 درصد اصناف و کسب و کارهای کرمانشاه از این شیوه استفاده می کنند.

محمدرضا علیخانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شیوع بیماری کووید19 و مسائلی که پیرامون آن وجود داشت باعث شد کسب و کارهای دیجیتال نسبت به گذشته فراگیرتر شود و کرمانشاه نیز تا حدودی از این شرایط بی نصیب نبود.

وی ادامه داد: اکنون بسیاری از کسب و کارها، اصناف و شرکت ها فعالیت دیجیتالی خود را آغاز کردند و بسیاری از شرکت های فعال در حوزه فناوری در حال طراحی سایت و تولید محتوا برای این کسب و کارها هستند.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه کرمانشاه یادآور شد: اگرچه روند کسب و کارهای دیجیتال در کرمانشاه بهتر از گذشته شده، اما معتقدم هنوز هم سرعت کمی دارد و هم راه زیادی برای بسیاری از کسب و کارها و واحدهای صنفی باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 10 درصد اصناف کرمانشاه دیجیتال مارکتینگ را دنبال می کنند

فقط 10 درصد اصناف کرمانشاه دیجیتال مارکتینگ را دنبال می کنند