مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 00:302020-10-31پزشكي

نیاز به تهویه مکانیکی در کودکان مبتلابه کووید-19


محققان کشور برای کمک به بررسی بهتر وضعیت کودکان مبتلا به کووید-19، میزان نیاز آن ها به شیوه های مختلف تنفس مکانیکی یا تنفس با دستگاه را ارزیابی کرده اند.

- محققان کشور برای کمک به بررسی بهتر وضعیت کودکان مبتلا به کووید-19، میزان نیاز آن ها به شیوه های مختلف تنفس مکانیکی یا تنفس با دستگاه را ارزیابی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی ها نشان می دهند که تعداد قابـل تـوجهی از مبتلایان به بیماری کرونا یا کووید-19، در روند بیماری خود دچار نارســایی تنفســی و وضعیت اصطلاحاً هیپوکسیک یا نرسیدن اکسیژن کافی به بدن می شوند.

در این میان، بعضـی از بیمـاران حتی دچـار انـواع هیپوکسی مقاوم به درمان با روش های اکسیژن درمـانی معمول مانند اسـتفاده از کـانولای بینـی، ماسـک و هـود اکسیژن می شوند.

بر این اساس این گروه از بیماران ممکن اسـت نیـاز به یکی از روش های تهویه مکانیکی پیـدا کننـد که می تواند تهاجمی و یا غیرتهاجمی باشد.

به گفته متخصصان، تهویـه مکانیکی غیر تهاجمی به روش هایی اطلاق می شود کـه بیمار نیاز به تعبیه راه هوایی ندارد و کمـک تهویه ای از طریق راه های هوایی طبیعی بیمار با کمک دستگاهی که هوا را با فشار مثبـت تنظیم شده ارائـه می دهد، انجـام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به تهویه مکانیکی در کودکان مبتلابه کووید-19

نیاز به تهویه مکانیکی در کودکان مبتلابه کووید-19