مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 00:152020-10-31فناوري

با این علامتها بدانید فرزنداتان در فضای مجازی دچار مشکل شده است


اختصاص گوشی تلفن همراه مجزا برای نوجوانان جزو حقوق اولیه آن ها نیست و ضرورتی ندارد که برای داشتن گوشی تلفن همراه سنی را معین کنیم اما نکته قابل توجه این است که والدین باید بتوانند نحوه استفاده نوجوان از تلفن همراه را مدیریت کنند .

- یک روانشناس مطرح کرد: اختصاص گوشی تلفن همراه مجزا برای نوجوانان جزو حقوق اولیه آن ها نیست و ضرورتی ندارد که برای داشتن گوشی تلفن همراه سنی را معین کنیم اما نکته قابل توجه این است که والدین باید بتوانند نحوه استفاده نوجوان از تلفن همراه را مدیریت کنند و برای استفاده از آن در سنین نوجوانی قوانینی در نظر بگیرند.

شبنم طلوعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ایجاد قوانینی در خانواده برای تمام افراد خانواده ضروری و برای نوجوانان ضروری تر است، اظهار کرد: برای ایجاد قوانین در خانه نیازمندیم که والدگری از نوع والدگری مقتدرانه باشد تا در نهایت قوانین مورد پذیرش و اجرا درآیند.

این روانشناس ادامه داد: فراهم کردن تلفن همراه برای نوجوان جزو وظایف والدین محسوب نمی شود و با توجه به شرایط کنونی که آموزش فرزندان در بستر اینترنت انجام می شود والدین باید بدانند که آموزش حق فرزند است اما گوشی تلفن همراه حق فرزند نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این علامتها بدانید فرزنداتان در فضای مجازی دچار مشکل شده است

با این علامتها بدانید فرزنداتان در فضای مجازی دچار مشکل شده است