مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 23:552020-10-31بين الملل

تصمیم جمهوری دومینیکن به انتقال سفارت به بیت المقدس گامی مهم است!


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با قدردانی از دولت دومینیکن برای بررسی گزینه انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، آن را «گامی مهم» در عرصه روابط دو طرف خواند! - وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با قدردانی از دولت دومینیکن برای بررسی گزینه انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، آن را گامی مهم در عرصه روابط دو طرف خواند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز شنبه در یک پیام توییتری اعلام کرد که مقامات جمهوری دومینیکن موضوع انتقال سفارت این کشور به شهر بیت المقدس را بررسی خواهند کرد.

گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این پیام توییتری با بیان تبریک به روبرتو آلوارس همتای خود در جمهوری دومینیکن گفت که این یک تصمیم مهم است .

اشکنازی در این پیام توییتری نوشت: من به وزیر خارجه جمهوری دومینیکن بابت تصمیم دولت این کشور برای بررسی [گزینه] انتقال سفارت دومینیکن از تل آویو به بیت المقدس تبریک می گویم.

من دیروز در تماس تلفنی خود با وزیر خارجه دومینیکن بابت این تصمیم مهم و همچنین سال ها روابط دوستانه با این کشور از وی قدردانی کردم .

شایان ذکر است که شهر بیت المقدس که در جریان جنگ شش روزه (1967) به اشغال رژیم صهیونیستی درآمد، در حال حاضر موضوعی غیرقابل مذاکره برای ملت فلسطین است، همانطور که در مورد سرزمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم جمهوری دومینیکن به انتقال سفارت به بیت المقدس گامی مهم است!

تصمیم جمهوری دومینیکن به انتقال سفارت به بیت المقدس گامی مهم است!