مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 23:102020-10-31بين الملل

ترامپ: اگر بایدن پیروز شود، ایران خاورمیانه را صاحب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه در ادامه کارزار تبلیغاتی خود برای انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه در این کشور، - رییس جمهور آمریکا با بیان اینکه تمام کشورها خواستار شکست خوردن وی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، مدعی شد اگر رقیب دموکرات وی در انتخابات پیروز شود، چین آمریکا را تصاحب کرده و ایران نیز صاحب غرب آسیا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه در ادامه کارزار تبلیغاتی خود برای انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه در این کشور، بار دیگر سعی کرد با مطرح کردن ادعاهای بی اساس، جو بایدن رقیب دموکرات خود را تضعیف کند.

به نوشته رسانه های آمریکایی، ترامپ طی سخنرانی در جمع هواداران خود در پنسیلوانیا، مدعی شد: اگر بایدن [در انتخابات پیروز شود]، چین آمریکا را تصاحب می کند و ایران و اخوان [المسلمین] نیز خاورمیانه را صاحب می شوند .

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: چین می خواهد من کنار بروم.

ایران می خواهد من کنار بروم.

آلمان می خواهد من کنار بروم، همه آنها می خواهند من کنار بروم، اما ما اکنون اینجا هستیم، نه؟ خبرنگار شبکه صدای آمریکا به نقل از ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: اگر من پیروز شوم، شاهد آن خواهید بود که بازار بورس مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: اگر بایدن پیروز شود، ایران خاورمیانه را صاحب می شود

ترامپ: اگر بایدن پیروز شود، ایران خاورمیانه را صاحب می شود