مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 22:202020-10-31سياسي

آگاه سازی جامعه مسلمین راهکار مهم مقابله با توطئه های دشمنان است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: آگاه سازی جامعه مسلمین و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با مکتب پیامبر (ص) وظیفه مهم مسلمانان در شرایط کنونی در مقابله با توطئه دشمنان است.

- بوشهر - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: آگاه سازی جامعه مسلمین و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با مکتب پیامبر (ص) وظیفه مهم مسلمانان در شرایط کنونی در مقابله با توطئه دشمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام آیت اندرزیان شنبه شب در سومین شب از برنامه جشن وحدت، در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: خداوند پیامبر گرامی اسلام (ص) را رحمت برای همه عالمیان در دو جهان قرار داده است و کلمه رحمت که در قرآن کریم درباره آن حضرت بیان شده درباره هیچ پیامبری نیامده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: تنها پیامبری که هرگز قوم خود را نفرین نکرد پیامبر اکرم (ص) است که نه تنها امتش را نفرین نکرد بلکه برای امت خود دعا فرمودند.

وی بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) باعث و عامل وجود خلقت جهان و جهانیان است و اگر پیامبر (ص) نبود اجنه، انسان ها، آسمان و زمین و موجودات خلق نمی شد که این دلیل بر رحمت پیامبر (ص) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی جامعه مسلمین راهکار مهم مقابله با توطئه های دشمنان است

آگاه سازی جامعه مسلمین راهکار مهم مقابله با توطئه های دشمنان است