مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 22:052020-10-31اقتصادي

انتخابات آمریکا تاثیری بر بازار مسکن ایران ندارد


یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه آمریکا از جنبه های اقتصادی و سیاسی ضعیف شده و مساله تحریم دیگر موضوعیت خود را از دست داده است گفت: انتخاب بایدن یا ترامپ تفاوتی برای اقتصاد ایران و بازار مسکن ندارد.

- یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه آمریکا از جنبه های اقتصادی و سیاسی ضعیف شده و مساله تحریم دیگر موضوعیت خود را از دست داده است گفت: انتخاب بایدن یا ترامپ تفاوتی برای اقتصاد ایران و بازار مسکن ندارد.

بیت الله ستاریان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات آمریکا ممکن است در کوتاه مدت اثر روانی بر بازارهای ایران بگذارد اما اگر از دید وسیع تری به فضای بین المللی نگاه کنیم این انتخابات دیگر همانند سابق تعیین کننده سرنوشت کشورهای جهان نخواهد بود؛ چرا که ایالات متحده از جنبه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دچار بحران شده و ترامپ یا بایدن هرکدام به کاخ سفید راه پیدا کنند به قدری درگیر چالشهای داخلی آمریکا می شوند که مجالی برای موضوعات فرعی مثل تحریم دیگر کشورها پیدا نمی کنند.

وی افزود: اگر بر اساس تئوری توطئه بپذیریم کرونا یک حمله بیولوژیک از طرف چین به کشورهای غربی بوده و باعث تضعیف اروپا و آمریکا شده است در آینده شاهد انتقال سرمایه از غرب به شرق خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا تاثیری بر بازار مسکن ایران ندارد

انتخابات آمریکا تاثیری بر بازار مسکن ایران ندارد