مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:502020-10-31اقتصادي

آغاز ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه 3 محصول


گروه صنعتی ایران خودرو ثبت نام ششمین مرحله از طرح فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه سه محصول پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2 و سمند LX با موعد تحویل حداکثر 90 روزه، - گروه صنعتی ایران خودرو ثبت نام ششمین مرحله از طرح فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه سه محصول پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2 و سمند LX با موعد تحویل حداکثر 90 روزه، از صبح امروز (یکشنبه) به مدت سه روز آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خودروساز ششمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود را از امروز (11 آبان ماه) آغاز کرده و به مدت سه روز (تا سه شنبه 13 آبان ماه) اجرا می کند.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2 و سمند LX با موعد تحویل حداکثر 90 روز عرضه می شود.

همچون روال سابق طرح های اجرا شده برای فروش فوق العاده، قرعه کشی از میان متقاضیان واجد شرایط این طرح، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام انجام و منتخبان انتخاب خواهند شد.

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت های طرح های گذشته کماکان اجرا می شود که از جمله این محدودیت ها می توان به اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست کم 48 ماه از آخرین زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه 3 محصول

آغاز ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه 3 محصول