مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:352020-10-31اقتصادي

از فاجعه مرگ های کرونایی تا لزوم ورود قوای نظامی و انتظامی


مدتی است که مرگهای روزانه ناشی از کرونا در کشور مکررا رکورد می زند؛ مرگ های روزانه 300 تایی و 400 تایی فقط عدد و رقم نیستند؛ هر کدام از این اعداد یک انسانند و چه بسیار خانواده هایی را که طی حدود 9 ماه گذشته به سوگ نشانده است.

- از "فاجعه مرگ های کرونایی" تا "لزوم ورود قوای نظامی و انتظامی" مدتی است که مرگهای روزانه ناشی از کرونا در کشور مکررا رکورد می زند؛ مرگ های روزانه 300 تایی و 400 تایی فقط عدد و رقم نیستند؛ هر کدام از این اعداد یک انسانند و چه بسیار خانواده هایی را که طی حدود 9 ماه گذشته به سوگ نشانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حالا که هر روز عده زیادی از هموطنان مان جانشان را به دلیل کرونای منحوس از دست می دهند، بی تردید باید ببینیم چرا از شرایط مدیریت شده بیماری و مرگ هایی که داشت به تک رقمی نزدیک می شد، فاجعه مرگ های سه رقمی سربرآورد، فاجعه ای انسانی که هر روز تکرار می شود .

بر این اساس برای تحلیل چرایی افزایش مرگ های کرونایی با دکتر محمدرضا ظفرقندی-رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور به گفت وگو نشستیم تا به بررسی روندی که طی 9 ماه گذشته بیماری کووید-19 در کشور طی کرده پرداخته و چرایی افزایش میزان مرگ و میرهای کرونایی را بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فاجعه مرگ های کرونایی تا لزوم ورود قوای نظامی و انتظامی

از فاجعه مرگ های کرونایی تا لزوم ورود قوای نظامی و انتظامی