مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:352020-10-31اقتصادي

مفت ترین بازار برای سرمایه گذاری در ایران


عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه با وجود ریزش سنگین بازار بورس، مسئولان امر حمایت های توخالی را در عموم مطرح می کردند، - ایسنا/خراسان جنوبی عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه با وجود ریزش سنگین بازار بورس، مسئولان امر حمایت های توخالی را در عموم مطرح می کردند، گفت: این امور تنها اظهارنظرهای بدون پشتوانه بوده و سرمایه گذاران حمایت واقعی را صرفا به صورت نوسان گیری حقوقی ها مشاهده کردند که خود بر طبل بی اعتمادی بیشتر کوبید و ریزش های سنگین را نیز به دنبال داشت.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت فعلی بازار بورس، اظهار کرد: وعده و وعیدهای بی مورد بازار بورس را به این مرحله کشانده است.

وی با اشاره به اظهارنظرهای وزیر اقتصاد، افزود: وضعیت فعلی بازار سرمایه را همین اظهارنظرها به این فصل رساند، اظهارنظرهایی که غالبا پشت آن هیچ گونه برنامه مثبت و هم راستا با بازار وجود نداشت، بلکه برنامه تخریبی نیز به همراه داشت.

این معامله گر بازار بورس بیان کرد: وقتی در دو ماه پیش، مردم را در سقف و قله قیمت ها به سرمایه گذاری در بورس دعوت می کنیم و دولت نیز سهام خود را صورت انبوه در شرکت های مختلف بورسی عرضه می کند و پس از آن حقوقی ها نیز این کار را انجام می دهند و تنها تمام این حمایت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفت ترین بازار برای سرمایه گذاری در ایران

مفت ترین بازار برای سرمایه گذاری در ایران