مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-31اقتصادي

بودجه تئاتر کجاست؟


یک مرکز تئاتر دیگر از بخش خصوصی، یعنی یکی از همان هایی که مدیریت وزارت مربوط، به وجود و فعالیتشان می بالید، پس از هشتمین ماه جولان دهی ویروس مرگبار، - یک مرکز تئاتر دیگر از بخش خصوصی، یعنی یکی از همان هایی که مدیریت وزارت مربوط، به وجود و فعالیتشان می بالید، پس از هشتمین ماه جولان دهی ویروس مرگبار، با انتشار متنی غمناک، اعلام کرد که پس از یک دهه حیات، دیگر امکان نفس کشیدن ندارد و کرکره را پایین کشید.

در چند هفته ی گذشته هم هنرمندان بسیاری در مصاحبه هایی با رسانه ها، ازجمله ایسنا، نسبت به وضعیت بحرانی هنر نمایش، هشدار دادند؛ هشدارهایی که این پرسش را به ذهن متبادر می کند که آیا وضعیت این روزگار تئاتر را نمی شد بهتر از این مدیریت کرد؟ زمانی که شیوع ویروس کرونا به تعطیلی های اجباری انجامید، مدام گفته می شد که کارگران روزمزد جزو قشرهایی هستند که بیشترین آسیب را از این تعطیلی ها متحمل می شوند.

واقعیت این است که تقریبا از هنرمندان تئاتر، روزمزدتر در عرصه ی هنر نداریم.

حال تصورش را بکنید، هنرمندانی که بابت هر شبی که به صحنه می رفتند دستمزد دریافت می کردند، حالا که بیش از هشت ماه است این امکان را هم از دست داده اند، چگونه به امرار معاش می پردازند؛ آن هم در شرایطی که در همین بازه ی زمانی، رشد نجومی قیمت ارز و طلا موجب شده است، قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه تئاتر کجاست؟

بودجه تئاتر کجاست؟