مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-31سياسي

برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اردبیل از 19 آبان ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده اظهار کرد: تاریخ برگزاری مسابقات خواهران 18 آبان لغایت 23 آبان خواهد بود که استان ها به تفکیک جدول زمان بندی، به اجرای مسابقه به صورت آنلاین در مرکز استان می پردازند که زمان برگزاری این مسابقات در استان اردبیل در بخش خواهران 19 آبان ماه است.

وی افزود: زمان برگزاری مسابقات بخش برادران نیز که به صورت ضبطی اجرا می شود، در محل صداوسیمای استان ها از تاریخ 17 لغایت 22 آبان خواهد بود که در آذر ماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، این بخش داوری خواهد شود و تاریخ برگزاری مسابقات این بخش در استان اردبیل 22 آبان ماه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه نمایندگان استان در این مسابقات 8 نفر هستند، بیان داشت: 6 نفر در بخش برادران و 2 نفر در بخش خواهران در این مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت.

 وی از اعلام آمادگی استان جهت برگزاری مطلوب و بدون نقص مسابقات خبر داد و عنوان کرد: امسال اولین سالی است که به علت شیوع بیماری کرونا مسابقات به این شیوه برگزار می شود و تجربه خوبی کسب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اردبیل

برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اردبیل