مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 20:552020-10-31سياسي

کرونا و تعطیلی تهران؛ آیا نماینده ها اعتباری ندارند؟!


اگر نمایندگان در مهم ترین موضوع، یعنی جان موکلان شان این گونه به حاشیه رانده شوند، پس بود و نبودشان به چه درد می خورد؟ - کرونا و تعطیلی تهران؛ آیا نماینده ها اعتباری ندارند؟! اگر نمایندگان در مهم ترین موضوع، یعنی جان موکلان شان این گونه به حاشیه رانده شوند، پس بود و نبودشان به چه درد می خورد؟ عصر ایران - تقریبا نیمی از فوتی های کرونا متعلق به تهران است و این در حالی است که تهران فقط 10 درصد از جمعیت کل ایران را در خود جای داده است.

پایتخت، روزهای سیاهی را پشت سر می گذارد و سایه مرگ بر این شهر، سنگینی می کند.

در این میان، نمایندگان تهران در دو شورای انتخابی، یعنی مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر، خواهان آن شده اند که این شهر به مدت دو هفته تعطیل شود تا بلکه از سرعت وحشتناک کرونا کاسته شود، انسان های کمتری بمیرند و سیستم درمانی نفسی تازه کند و فرونپاشد.

با این حال، ستاد ملی کرونا تا کنون وقعی به این درخواست ننهاده است و تهران شلوغ و پرتراکم، همچنان قتلگاه مردمی شده است که هر روز در مسیر محل کارشان در اتوبوس و مترو، کرونا می گیرند.

اگر پیشنهاد تعطیلی تهران توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگری داده می شد و نادیده اش می گرفتند، مساله دیگری بود ولی وقتی به نمایندگان این شهر در مجلس و شورای شهر این گونه بی محلی می شود، این سوال به وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و تعطیلی تهران؛ آیا نماینده ها اعتباری ندارند؟!

کرونا و تعطیلی تهران؛ آیا نماینده ها اعتباری ندارند؟!