مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 20:352020-10-31اقتصادي

29 درصد اشتغال کشور در مناطق روستایی است


مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:29 درصد اشتغال ایجاد شده در کشور در مناطق روستایی اتفاق افتاده است و زنجان هم جزء استان هایی است که میزان بیکاری آن در مناطق روستایی بسیار پایین است.

- طیب جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: زنجان جزء استان هایی است که میزان بیکاری آن در مناطق روستایی بسیار پایین است.

وی تصریح کرد: مرداد 96 قانونی در راستای توسعه اشتغال در سطح روستاها مصوب شد که منابعی را از صندوق توسعه ملی برای آن در نظر گرفتند که این منابع به صورت ارزی بود که نهایتا به ریال تبدیل شده و در اختیار چهار بانک عامل قرار گرفته شد.

جعفری افزود: از ابتدا قرار بر این شد که این منابع به رسته های شغلی که به لحاظ اشتغالزایی پرکشش هستند به صورت تسهیلات پرداخت شود که پرداخت این تسهیلات در قالب طرح تکاپو بود که تا حال حاضر هم چهار مرحله از منابع آن تخصیص داده شده و مرحله پنجم آن اخیرا ابلاغ شده و به تعدادی از بانک ها رسیده است.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: در این مرحله طرح جدیدی ثبت نام نخواهد شد چرا که طرح های موجود باید به سرانجام برسند در نتیجه اولویت پرداخت منابع به طرح های نیمه تمامی که نیاز به تسهیلات تکمیلی دارند اختصاص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 درصد اشتغال کشور در مناطق روستایی است

29 درصد اشتغال کشور در مناطق روستایی است