مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 19:452020-10-31اجتماعي

ورزش و تربیت جسمانی دانش آموزان یکی از مهم ترین ارکان سند تحول بنیادین


مدیرکل آموزش وپرورش لرستان از افتتاح شانزدهمین زمین چمن آموزش وپرورش استان با هدف توزیع عادلانه امکانات و توسعه زیرساخت های ورزشی خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش وپرورش لرستان از افتتاح شانزدهمین زمین چمن آموزش وپرورش استان با هدف توزیع عادلانه امکانات و توسعه زیرساخت های ورزشی خبر داد.

علیرضا نخعی در هفته پدافند غیرعامل با حضور در مجتمع خیام خرم آباد و بازدید از زمین چمن مصنوعی این مجموعه که امروز 10 آبان ماه صورت گرفت، با اشاره به توجه ویژه به تربیت جسمانی در سند تحول بنیادین که بر سایر تربیت ها نیز تأثیرگذار است، اظهار کرد: شانزدهمین زمین چمن آموزش وپرورش استان در محله پشت بازار خرم آباد با اعتبار 113 میلیون تومان احداث شد که در وقت خودش به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: 117 مجموعه ورزشی فعال وجود دارد که در خدمت دانش آموزان است و 17 مجموعه در دست احداث داریم که با توجه به نیاز دانش آموزان تلاش می شود زمینه بهتری برای فعالیت های هدفمند جسمانی دانش آموزان فراهم شود.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان با اشاره به برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای، حیاط پویا و .

باهدف ایجاد نشاط و سلامت در دانش آموزان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام خانه نشینی کرونا فعالیت های ورزشی حضوری نداریم، برنامه قهرمان خانه از جمله طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش و تربیت جسمانی دانش آموزان یکی از مهم ترین ارکان سند تحول بنیادین

ورزش و تربیت جسمانی دانش آموزان یکی از مهم ترین ارکان سند تحول بنیادین