مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 19:252020-10-31بين الملل

انتخاب مجدد ترامپ، کابوس قاره سبز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو دویچه وله آلمان در مطلبی به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا و انتظارات اروپا از آن پرداخته و نوشت: - یک رسانه آلمانی در گزارشی چهار سال ریاست جمهوری مجدد ترامپ را برای اروپا کابوس دانست و جو بایدن را چشم امید سران اروپایی برای بهبود مناسبات دو سوی آتلانتیک ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو دویچه وله آلمان در مطلبی به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا و انتظارات اروپا از آن پرداخته و نوشت: دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا روابط خود با بسیاری متحدانش را در هم شکسته است.

چهار سال ریاست جمهوری مجدد ترامپ بر آمریکا برای بسیاری از سیاستمداران اروپایی یک کابوس است.

جانیس امانوییلیدیس ، مدیر اتاق فکر مرکز سیاست های اروپایی در بروکسل در این باره می گوید: اگر جو بایدن ، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود امیدی برای بهبود مناسبات دو سوی آتلانتیک وجود دارد.

البته هیچ کس با ساده لوحی این طور فکر نمی کند که بازگشت به دوران قبل از ترامپ وجود خواهد داشت؛ اما این امید وجود دارد که اوضاع کمی بهتر شود.

این کارشناس برجسته اروپایی همچنین گفت: اگر جو بایدن ، نتواند رقیب جمهوریخواه خود در انتخابات ریاست جمهوری را از میدان بدر کند این نگرانی وجود دارد که مناسبات بین آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مجدد ترامپ، کابوس قاره سبز

انتخاب مجدد ترامپ، کابوس قاره سبز