مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-31سياسي

پرچم مزین به نام مقدس رسول الله(ص) در سنندج به اهتزاز درآمد


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: در واکنش به اهانت دولت فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم(ص)، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد پرچم مزین به نام محمدرسول الله(ص) را به اهتزاز درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، متین سفیری در مراسم اهتزاز پرچم مزین به نام رسول خدا که در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: به پیشنهاد جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد استان کردستان و بسیج حقوقدانان استان کردستان و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان پرچم مزین  به نام رسول خدا در محوطه دانشگاه به اهتزاز درآمد.

وی با اشاره به اینکه اهانت دولت فرانسه به ساحت مقدس رسول خدا قلوب همه مسلمانان جهان را به درد آورد، اعلام کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که وحدت امت اسلامی بیش از پیش خواهد شد و مسلمانان در برابر اهانت به مقدساتشان کوتاه نخواهند آمد.

  وی خاطر نشان کرد: اهتزار پرچم های مزین به نام محمد رسول الله(ص) در دانشگاه بیانگر عشق و علاقه جوانان این مرز و بوم به پیامبر اکرم است.

رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان کردستان نیز در این آیین اهانت دولت فرانسه به ساحت پیامبر را توهین به والاترین مقدسات مسلمانان دانست و بیان کرد: این اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم مزین به نام مقدس رسول الله(ص) در سنندج به اهتزاز درآمد

پرچم مزین به نام مقدس رسول الله(ص) در سنندج به اهتزاز درآمد