مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:152020-10-31اقتصادي

پروژه های زیرساختی سیستان و بلوچستان با جدیت بیشتری دنبال شود


تعطیلی پروژه های ملی و استانی مربوط به زیرساخت های این استان در بخش های دولتی و خصوصی باید زنگ خطر برای ما باشد و باید با جدیت بیشتری این پروژه ها پیگیری و دنبال شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعطیلی پروژه های ملی و استانی مربوط به زیرساخت های این استان در بخش های دولتی و خصوصی باید زنگ خطر برای ما باشد و باید با جدیت بیشتری این پروژه ها پیگیری و دنبال شود.

                      به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان اظهارکرد: با وجود همه گرفتاری ها در حوزه بودجه ای با پیگیری های خوب در این استان و هماهنگی موجود میان مدیران شرایطی فراهم شده که امید را در مردم و مجموعه بخش خصوصی نقش آفرین در حوزه اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: از سال 93 موضوع نیروگاه بادی میل نادر در شهرستان نیمروز مطرح و در سال 97 و 98با اقدامات انجام شده نخستین توربین بادی در این منطقه نصب شد.

استاندار گفت: امید می رود بعد از راه اندازی کامل نیروگاه بادی میل نادر شاهد هجوم سرمایه گذاران باشیم همچنان که در بخش های دیگر فعالیت خوبی در حوزه ایجاد زیرساخت ها فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های زیرساختی سیستان و بلوچستان با جدیت بیشتری دنبال شود

پروژه های زیرساختی سیستان و بلوچستان با جدیت بیشتری دنبال شود