مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:152020-10-31اقتصادي

هر میزان که کارآفرینان داخلی بخواهند، برق آن ها را تأمین می کنیم


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: هر میزان برق درخواستی برای احداث یا توسعه خطوط تولید، پس از بررسی و تفاهم با شرکت های توزیع و برق منطقه استان اصفهان در اختیار متقاضیان بخش صنعت قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، همایون حائری خیاوی امشب پس از افتتاح یک طرح انتقال برق درشهرسین شهرستان برخوار اظهار کرد: مرحله نخست از اجرای خط انتقال برق 50 کیلومتری به به طول 5 کیلومتر با80میلیارد ریال اعتباردرشهرهای سین و خورزوق آغاز شد.

معاون وزیر نیرو در امور برق  و انرژی افزود: با اجرای این خط 50کیلومتری، با 80 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته، پوشش شبکه های خود نگهدار برق به 50درصد کل خط های انتقال در این شهرها خواهدرسید.

وی خاطرنشان کرد: احداث شبکه های انتقال برق خود نگهدار مزایایی ازجمله افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه، کاهش هزینه شاخه زنی در مناطق مشجر، کاهش تلفات با از بین رفتن جریان نشتی در درختان و تجهیزات، امکان زیباسازی شهری با مخفی کردن کابل های خود نگهدار، کاهش هزینه های نگهداری و افزایش ایمنی در هنگام کاربر روی خطوط و کاهش خسارت ها و ضایعات ناشی از برق گرفتگی برای شبکه توزیع برق در شهرها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر میزان که کارآفرینان داخلی بخواهند، برق آن ها را تأمین می کنیم

هر میزان که کارآفرینان داخلی بخواهند، برق آن ها را تأمین می کنیم