مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:102020-10-31اقتصادي

معادن متخلف قزوین بعد از سه بار تذکر تعطیل می شوند


معادنی که با اضافه بار و تناژ بالا به راه های روستایی آسیب می زنند بعد از سه بار تذکر برای رعایت استانداردها تعطیل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هدایت الله جمالی پور در شورای معادن استان قزوین در خصوص قانون پرداخت یک درصد فروش معادن برای اصلاح راه های روستایی استان، اظهار کرد: همه معادن استان موظف هستند این یک درصد را پرداخت کنند و اگر معادنی که آسیب بیشتری به راه ها وارد می کنند باید بعد از سه بار تذکر بسته شوند.

استاندار قزوین درباره عوارض اجرای طرح های دولتی، گفت: اگر دستگاهی مشمول پرداخت عوارض بشود باید میزان عوارض را به دستگاه های ملی اعلام کند و هیچ کسی حق ندارد مزاحم اجرای پروژه ها بشود.

جمالی پور گفت: دستگاه های دولتی استان، حق شکایت از یکدیگر را ندارند و باید مسائل و موانع میان آنها به نهادهای نظارتی ارجاع شود.

استاندار قزوین افزود: اگر این مشکلات و مسائل در دستگاه های نظارتی حل و فصل نشود باید به دستگاه قضایی ارجاع شود.

وی درباره معادن شن و ماسه استان و استفاده از ظرفیت آنها برای تکمیل طرح های عمرانی دولتی، گفت: هرگونه برداشت شن و ماسه از رودخانه ها در این زمینه، نیازمند مجوز از وزارت نیرو است و اگر برداشتی بیشتر از میزان مجوز مصوب شده باشد باید با آن برخورد صورت گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن متخلف قزوین بعد از سه بار تذکر تعطیل می شوند

معادن متخلف قزوین بعد از سه بار تذکر تعطیل می شوند