مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-31ورزشي

گل مردود لژیونر ایرانی در شب پیروزی یاران ژاوی


تیم السد در حالی توانست با نتیجه 4 بر یک الدحیل را شکست دهد و حریف العربی در فینال جام امیر قطر شود که 10 روز قبل هم در دیدار معوقه هفته سوم لیگ ستارگان موفق شده بود یاران رامین رضاییان را با نتیجه 3 بر یک در همین استادیوم(عبدالله بن خلیفه) مغلوب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، در دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی فصل 2020 جام امیر قطر، تیم الدحیل که مثل تمام بازی های این فصل لیگ ستارگان رامین رضاییان را در ترکیب داشت، از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه خانگی عبدالله بن خلیفه مقابل السد قرار گرفت تا جدال این دو تیم پُرستاره، حریف العربی در فینال را مشخص کند.

هنوز 10 دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که پاس به عقب بدموقع پدرو کوریا و اشتباه عجیب مشعل برشم، دروازه بان جوان السد موجب شد تا توپ به بازیکنان الدحیل و ادمیلسون برسد و این ستاره برزیلی با شوت بغل پای زمینی گل اول یاران رضاییان را به ثمر رساند.

رامین رضاییان که در دیدار اخیر الدحیل مقابل الریان گل 3 امتیازی و زیبایی به ثمر رسانده بود، لحظاتی قبل از گل تساوی السد، دروازه شاگردان ژاوی را باز کرد که عبدالرحمن جاسم، داور سرشناس قطری پس از بازبینی ویدئویی رای به مردود شدن این گل داد السد در دقیقه 59 روی حرکت تکنیکی و سانتر پای چپ زیبای اکرم عفیف و ضربه سری که بوعلام خوخی بالاتر از رامین رضاییان زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل مردود لژیونر ایرانی در شب پیروزی یاران ژاوی

گل مردود لژیونر ایرانی در شب پیروزی یاران ژاوی