مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-31بين الملل

ماکرون: کشور ما مشکلی با هیچ دینی ندارد!


ماکرون پس از مواجهه با واکنش ها به اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) و حمایت خود از این گستاخی، در دومین عقب نشینیِ بدون عذرخواهی ادعا کرد: - ماکرون پس از مواجهه با واکنش ها به اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) و حمایت خود از این گستاخی، در دومین عقب نشینیِ بدون عذرخواهی ادعا کرد: کشور ما مشکلی با هیچ دینی ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه امروز شنبه در دومین عقب نشینیِ بدون عذرخواهی خود در پیامی توییتری ادعا کرد: بر خلاف چیزی که من طی روزهای اخیر در رسانه های اجتماعی دیده و شنیده ام، کشور ما مشکلی با هیچ دینی ندارد! رییس جمهور فرانسه در ادامه مدعی شد: تمامی آنها آزادانه فعالیت دارند.

بدون انگ زدن.

فرانسه به صلح و همزیستی مشترک پایبند است.

این درحالیست که وی پس از مواجهه با موجی از واکنش ها به اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) و حمایتش از این اقدام گستاخانه در گفتگویی با شبکه الجزیره در عقب نشینی آشکار از مواضع قبلی خود، اعلام کرده بود که احساسات مسلمانان را در قبال کاریکاتورهای موهن درک می کند.

گفتنی است که در روزهای اخیر حمایت امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه از چاپ و انتشار کاریکاتورهای موهن و ضد اسلامی در نشریات فرانسوی و اظهارات وی در افراطی خواندن مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: کشور ما مشکلی با هیچ دینی ندارد!

ماکرون: کشور ما مشکلی با هیچ دینی ندارد!