مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-31اقتصادي

اختصاص 12 میلیارد تومان برای نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 12میلیارد تومان برای نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه اختصاص یافته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 12میلیارد تومان برای نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه اختصاص یافته است.

سید محسن حمزه لو امروز دهم آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه که درحاشیه دریاچه ارومیه برگزارشد، افزود: طبق مصوبه، 15 درصد از عوارض دریاچه ارومیه صرف تامین و نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه می شود که طبق آخرین آمار تاکنون 12 میلیارد تومان به نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه( پل شهیدکلانتری) اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه پل میانگذر دریاچه ارومیه به طول 1700متر در سال 88به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: از سال 94 و با استقرار عوارضی به طور رسمی 15 درصد از عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه صرف نگهداری پل میانگذر دریاچه می شود.

حمزه لو با تاکید بر اینکه از امسال 15 درصد عوارض نگهداری بر عهده راه و شهرسازی آذربایجان غربی قرار می گیرد، تصریح کرد: ظرف دو ماه آینده آخرین وضعیت پل، عرشه ها و پایه پل بررسی می شود تا نگهداری و بروز رسانی پل انجام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه تا چند سال گذشته وضعیت آزاد راه ارومیه-تبریز از لحاظ آزاد راه یا بزرگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 12 میلیارد تومان برای نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه

اختصاص 12 میلیارد تومان برای نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه