مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:502020-10-31بين الملل

تماس نزدیک در کووید 19 به چه معناست؟


هفته گذشته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ایالات متحده آمریکا، معنای ارتباط و تماس نزدیک با شخص آلوده به کروناویروس را به روز رسانی کرد.

- ایسنا/کرمان هفته گذشته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ایالات متحده آمریکا، معنای "ارتباط و تماس نزدیک" با شخص آلوده به کروناویروس را به روز رسانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سی ان ان، در گذشته تعریف تماس و ارتباط نزدیک در بیماری کووید 19، فاصله کمتر از 6 فوت (یا 183 سانتی متر) با شخص دارای بیماری و برای مدت زمان پایدار 15 دقیقه اعلام شده بود اما در حال حاضر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ایالات متحده آمریکا ارتباط و تماس نزدیک را برای کسی تعریف می کند که با یک فرد آلوده در فاصله 6 فوتی و در مجموع برای مدت زمان 15 دقیقه یا 24 ساعت در تماس باشد.

این تغییرات پس از گزارش ورمونت از یکی از مسئولان و افسران زندان که پس از چندین تعامل کوتاه با زندانیان به ویروس کرونا مبتلا شده بود (هیچ ارتباط بیش از 15 دقیقه ای با افراد نداشت)، اعمال شد.

در این گزارش اعلام شده است که افسر اصلاحات زندان هرگز وقت زیادی را با زندانی خاصی صرف نکرده بوده و فقط درهای سلول ها را باز و بسته، ملافه های آلوده را جمع آوری، درهای اتاق استراحت و دوش را برای زندانیان باز و بررسی های بهداشتی و دارویی را انجام می داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس نزدیک در کووید 19 به چه معناست؟

تماس نزدیک در کووید 19 به چه معناست؟