مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:352020-10-31اقتصادي

400 دستگاه لوازم گرمایشی به مددجویان مناطق محروم گلستان اهدا شد


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان از اهدای 400 دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان مناطق محروم استان خبر داد.

- گرگان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان از اهدای 400 دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عیسی بابایی اظهارکرد: مددجویان مناطق محروم در اولویت خدمت رسانی این نهاد قرار داشته و در همین راستا 400 دستگاه لوازم گرمایشی به ارزش 650 میلیون تومان به مددجویان مناطق محروم گلستان اهدا شد.

وی افزود: این لوازم، شامل 300 دستگاه بخاری گازی و 100 دستگاه آبگرمکن بود که را با اولویت مددجویان مناطق محروم تهیه و توزیع شد.

بابایی عنوان کرد: کمیته امداد استان گلستان در 6 ماه نخست امسال هم 330 دستگاه لوازم ضروری منزل شامل فرش، پنکه، آبگرمکن، بخاری و غیره را با اعتباری بالغ بر 380 میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد، مشارکت های مردمی و همراهی نیکوکاران و خیران تهیه و بین خانواده های نیازمند و محروم توزیع کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از تامین لوازم ضروری منزل با هدف رفع مشکلات و بهبود وضعیت زندگی خانوارهای تحت حمایت این نهاد براساس نیاز سنجی و اعلام نیاز این خانوارها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 دستگاه لوازم گرمایشی به مددجویان مناطق محروم گلستان اهدا شد

400 دستگاه لوازم گرمایشی به مددجویان مناطق محروم گلستان اهدا شد