مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:202020-10-31بين الملل

اولین جلسه کمیته نظامی لیبی در خاک این کشور


سازمان ملل اعلام کرد، دور پنجم مذاکرات کمیته نظامی مشترک لیبی برای اولین بار از زمان تشکیل کمیته طبق خروجی های نشست برلین در داخل لیبی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمیته نظامی مشترک لیبی (5+5) بین دوم تا چهارم نوامبر دور پنجم نشست خود را برای اولین بار در داخل لیبی و در شهر غدامس با حضور استفانی ویلیامز، جانشین نماینده سازمان ملل در لیبی برگزار خواهد کرد.

شرکت کنندگان در این دیدار سازوکار اجرای آتش‌بس دائمی از جمله تاسیس کمیته‌های فرعی و نیز سازوکار نظارت و تحقق آتش‌بس را بررسی خواهند کرد.

دیدار نخست‌وزیر لیبی و معاون فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در طرابلسنخست‌وزیر لیبی و معاون فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور این کشور در طرابلس دیدار و گفتگو کردند.

دولت وفاق ملی لیبی امروز شنبه در حساب فیسبوک خود اعلام کرد: فایز السراج نخست‌وزیر لیبی و استفانی ویلیامز معاون فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور این کشور در طرابلس دیدار و رایزنی کردند.

طرفین در این دیدار تحولات لیبی و روند سیاسی حل بحران این کشور را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

همچنین آن‌ها تاکید کردند: نشست تونس که قرار است در 9 نوامبر آینده برگزار شود، فرصت تاریخی برای حل بحران لیبی بدون دخالت کشور&zw


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه کمیته نظامی لیبی در خاک این کشور

اولین جلسه کمیته نظامی لیبی در خاک این کشور