مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:102020-10-31سياسي

قرارگیری بیش از 19 هزار ساختمان در حریم گسل های تبریز


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان این که شش گسل در تبریز وجود دارد، اضافه کرد: 19 هزار و 907 ساختمان در تبریز داخل گسل قرار گرفته و در این رابطه 115 ساختمان مهم نیز در این حریم هستند.

- ابوالقاسم سلطانی امروز، شنبه 10 آبان در نشست خبری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، با تشریح عملکرد کارگروه پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: پدافند غیرعامل امر بسیار مهمی بوده و خمیرمایه ی تمامی اقدامات و خدمات است.

وی با تاکید بر این که باید در زندگی شخصی نیز تهدیدات را با درنظر گرفتن پدافند غیر عامل به حداقل رساند، افزود: هرچقدر در حوزه ی پدافند غیرعامل خوب عمل کرده و فرهنگ سازی داشته باشیم، نتایج بهتری نیز کسب خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل در تمامی اقدامات حوزه ی مدیریت بحران جایگاه خاصی دارد؛ به طوریکه زمانی جاده های ما تک لاین بود که اکنون به چهار لاین افزایش یافته و در کنار هر پل و جاده اصلی، حتما یک جاده فرعی داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان این که 470 کیلومتر آزاد راه در حال ساخت است که در مدیریت بحران، تخلیه شهر و توزیع ترافیک نقش اساسی خواهد داشت، افزود: از یکسال پیش نیز تمام گسل ها با پایه جی آی اس تفکیک شده و در حال حاضر دقیقا نقطه به نقطه را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری بیش از 19 هزار ساختمان در حریم گسل های تبریز

قرارگیری بیش از 19 هزار ساختمان در حریم گسل های تبریز