مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:052020-10-31پزشكي

اوضاع همچنان افتضاح نانوایی های سی سخت/اتمام حجت دادستانی با متخلفین+تصوایر


اغلب نانوایی های شهر سی سخت علی رغم تذکرات قبلی همچنان در وضعیت نامطلوب به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،گشت و بازدید مشترک دادستانی دنا و بهداشت محیط از نانوایی های شهر سی سخت انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طی شکایت های مردمی و مشاهده عینی مأمورین بهداشت و دادستانی مبنی بر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از نانوایی های شهر سی سخت گشت و بازرسی مشترک دادستانی دنا و بهداشت محیط شهرستان دنا آغاز شد.

اکثر نانوایی ها علی رغم تذکرات قبلی از سوی شبکه بهداشت و درمان متاسفانه هنوز موارد بهداشتی را رعایت نکرده بودند وهمچنان با بی خیالی تمام اقدام به پخت نان و عرضه آن می کردند.

از جمله مشکلات اصلی که نانوایی ها رعایت نمی کردند حفظ فاصله گذاری اجتماعی، عدم استفاده از ماسک، نبود مواد ضدعفونی، ورود افراد متفرقه به داخل نانوایی ها، عدم نظافت نانوایی ها بود که باعث شده وضعیت نانوایی ها به این حد نامطلوب باشد.

رفیعی نماینده دادستان دنا در گفت وگو با فارس گفت: متاسفانه در این شرایط سخت کرونا یی  اغلب نانوایی ها در شهر سی سخت علی رغم تذکرات قبلی هنوز هم با بی خیالی تمام بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که این مهم در صورت مشاهده مجدد و عدم رعایت با متخلفین به خاطر به خطر انداختن سلامت جامعه برخورد قضایی خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع همچنان افتضاح نانوایی های سی سخت/اتمام حجت دادستانی با متخلفین+تصوایر

اوضاع همچنان افتضاح نانوایی های سی سخت/اتمام حجت دادستانی با متخلفین+تصوایر