مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:552020-10-31سياسي

برخورد جدی با هتاکان امربه معروف و نهی از منکر


فرماندار رشت ضمن قدردانی از فداکاری این بانوی ارزشی گفت: دستگاه قضا و دیگر دستگاه ها از این فداکاری ها دفاع و حمایت کرده و با هتاکان امربه معروف و نهی از منکر برخورد جدی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، چندی پیش یک بانوی امربه معروف و ناهی از منکر که به دلیل تذکر به خاطر سگ گردانی در پارک به چند نفر تذکر داده بود مورد ضرب و شتم قرارگرفته بود که فرماندار رشت به همراه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به جهت تکریم از این بانو و تمامی آمرین به معروف و ناهیان از منکر از وی تقدیر و دلجویی کردند.

علی فتح الهی در این دیدار با بیان اینکه با بیان اینکه سگ گردانی فرهنگ بی بند بار غربی است، اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر یکی از فروعات دین بوده که برای جلوگیری از ایجاد ناهنجاری است و با توجه به اهمیت آن در اسلام، آمران به معروف در جامعه تنها نیستند.

  فرماندار رشت با بیان اینکه متأسفانه شاهد ترویج فرهنگ غربی در فضای جامعه هستیم، گفت: سگ گردانی در جامعه به نوعی به یک مد تبدیل شده و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ بی بند بار غربی است.

  وی ضمن قدردانی از فداکاری این بانوی ارزشی بیان کرد: دستگاه قضا و دیگر دستگاه ها از این فداکاری ها دفاع و حمایت کرده و با هتاکان امربه معروف و نهی از منکر برخورد جدی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با هتاکان امربه معروف و نهی از منکر

برخورد جدی با هتاکان امربه معروف و نهی از منکر