مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:552020-10-31بين الملل

ماکرون: فرانسه مشکلی با هیچ دینی ندارد


تنها چند روز از اظهارات ضد اسلام رییس جمهور فرانسه نمی گذرد که وی شامگاه روز شنبه در پیامی در توییتر مدعی شد که این کشور مشکلی با هیچ دینی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه شامگاه شنبه در پیامی در توییتر مدعی شد که این کشور مشکلی با هیچ دینی ندارد.

وی در این پیام توییتری که به دو زبان عربی و فرانسوی منتشر شده، نوشت: بر خلاف چیزی که من طی روزهای اخیر در رسانه های اجتماعی دیده و شنیده ام، کشور ما مشکلی با هیچ دینی ندارد .

ماکرون در ادامه نوشت: تمامی آنها آزادانه فعالیت دارند.

بدون انگ زدن.

فرانسه به صلح و همزیستی مشترک پایبند است .

اظهارات اسلام ستیزانه امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه پس از اقدام معلم تاریخ فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن از پیامبر اکرم (ص) و اصرار ماکرون در ارائه لایحه ای ضداسلامی سبب شده تا فرانسه روی خط تنش و ناامنی قرار بگیرد.

تاکنون در بسیاری از کشورهای اسلامی پرچم فرانسه و عکس رییس جمهور آن آتش زده شده یا در برابر سفارت این کشور، تجمعاتی برگزار شده است و مسلمانان خواستار عذرخواهی رسمی مقامات فرانسوی شده اند.

همچنین در بسیاری از کشورهای اسلامی پویش تحریم کالاهای فرانسوی به راه افتاده که این اقدام موجب هراس مقامات این کشور اروپایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: فرانسه مشکلی با هیچ دینی ندارد

ماکرون: فرانسه مشکلی با هیچ دینی ندارد