مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:502020-10-31اقتصادي

شرکت گاز به وعده انشعاب گاز رایگان در دیشموک پایبند است


رییس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: وعده رایگان انشعاب گاز در دیشموک در حال انجام است.

- سیدمسلم اکوانیان رییس شرکت گاز کهگیلویه در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: شرکت گاز شهرستان کهگیلویه در خدمت به مردم شهر دیشموک از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی  با بیان  اینکه برخورداری  مردم دیشموک از نعمت گاز بیشتر از خود مردم شهر دیشموک ما مسوولان را خوشحال کرده است، عنوان کرد: در شهر دیشموک تا به حال بیش از 1400 کنتور گاز نصب گردیده است.

اکوانیان عنوان کرد: هر آن که در شهر دیشموک درخواست کنتور گاز را به شرکت گاز داده باشد به درخواست آنها رسیدگی و کنتور گاز آنها نصب گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: از طرف شرکت گاز شهرستان کهگیلویه هیچ مانعی جهت نصب کنتور گاز و علمک گذاری وجود ندارد و اگر وجود داشته باشد از طرف شهرداری مانع دارند که اگر مانع خود را رفع کرده باشند برای آن دسته منازل فاقد علمک، علمک گذاری خواهد شد.

رییس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: هر شهروند دیشموکی که از طرف شهرداری نامه رفع موانع داشته باشد به اداره گاز مراجعه کند تا در اسرع وقت علمک گذاری و نصب کنتور گاز انجام شود.

وی به خبر منتشر شده از خبرگزاری فارس در خصوص کنتور گاز رایگان اشاره کرد و گفت: امیدوارم رسانه ها با تعامل با ادارات در رفع مشکلات هم گام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گاز به وعده انشعاب گاز رایگان در دیشموک پایبند است

شرکت گاز به وعده انشعاب گاز رایگان در دیشموک پایبند است