مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:352020-10-31سياسي

کرمان رتبه اول کشوری کشفیات مواد مخدر را دارد


استان کرمان در بحث کشفیات مواد مخدر رتبه اول کشوری را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان منوجان با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این آیین بیان داشت: شهرستان منوجان شرایط امنیتی خوبی در استان خصوصا در جنوب کرمان دارد و این به دلیل فرهنگ بالای مردم و دلسوزی مسئولین است.

سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه امروز اشراف اطلاعاتی بسیار بالایی در استان کرمان داریم، تصریح کرد: استان کرمان در بحث کشفیات مواد مخدر رتبه اول کشوری را دارد و دور از انتظار نیست که شهرستان منوجان به این رتبه در استان برسد.

وی با تشریح کاهش همه جانبه جرائم در شهرستان منوجان تصریح کرد: شهرستان منوجان در جرائم مهم 21 درصد و در کل جرائم 18 درصد کاهش داشته است که این مرهون تلاش های همکاران انتظامی و همکاری مسئولان اداری و مردم است.

ناظری به راه اندازی پلیس راه در حوزه منوجان در آینده ای نزدیک اشاره کرد و ابراز داشت: اولویت کار فرمانده انتظامی شهرستان منوجان راه اندازی پایگاه گردنه گنو که از اهمیت بالایی برخوردار است قرار خواهیم داد و به زودی بعد از راه اندازی دو پلیس راه در استان، پلیس راه شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان رتبه اول کشوری کشفیات مواد مخدر را دارد

کرمان رتبه اول کشوری کشفیات مواد مخدر را دارد