مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-31پزشكي

تعطیلی مراکز تجمع در دستور کار است / انجام بیش از 401 هزار بازرسی


استاندار فارس با اشاره به تعطیلی تمام مراکز تجمع در فارس گفت: پس از شیوع بیماری کرونا در سطح استان بالغ بر 401 هزار بازرسی در راستای مقابله با کرونا انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح جامعه این انتظار از تمامی دستگاه های اجرایی وجود دارد که به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمده تا مشکلات موجود در حوزه اجرایی برطرف شود.

عالی ترین مقام دولت در استان تاکید کرد: این انتظار از علوم پزشکی شیراز نیز وجود داشته که تخت های بیمارستانی را در راستای ارائه خدمات به بیماران کرونایی افزایش داده و از ظرفیت بخش خصوصی در راستای مقابله با کرونا بهره گیری شود.

وی ادامه داد: رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی از جمله وظایفی است که بایستی تمامی دستگاه های اجرایی بر آن اهتمام ویژه ای داشته باشند این در حالی است که با توجه به تعطیلی تمامی مراکز تجمعی لذا بایستی شاهد افزایش فعالیت ها در فضای مجازی و دولت الکترونیک باشیم.

رحیمی افزود: از جمله مسائلی که بایستی مورد توجه دستگاه های اجرایی باشد حساس سازی جامعه با توجه به ظرفیت موجود در حوزه تبلیغات است که در این راستا رسانه های جمعی نیز بایستی فعالیت خود را افزایش دهند.

استانداری دولت دوازدهم در فارس متذکر شد: یکی از وظایف دولت و دستگاه های اجرایی تأمین اعتبارات لازم در راستای ایجاد آرامش در جامعه است لذا هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز تجمع در دستور کار است / انجام بیش از 401 هزار بازرسی

تعطیلی مراکز تجمع در دستور کار است / انجام بیش از 401 هزار بازرسی